Klara & Thora

"The ragged priest"

Publicerad 2013-05-06 17:51:24 i Älskar er!!!!!,

Hallåj! som ni vet är klara i Italien! och vi ska å en stadup på söndag!!!!! å jag och klara som har ganska tråkig humor kommer tycka minsta lilla sak var rolig inte ens de som skulle vara roliga! Men det ska bli jätte kul!!
 
Just nu sitter jag och ska eller snarare borde plugga matte inför nationella i matte! något jag är stolt över som jag har stake nog att skryta över är mitt E i matte! ni fattar inte hur glad jag är över att jag klarar mig igenom matten! det är som en labyrint man aldrig tar slut! Så ni som sitter där å bara åååå jag är så missnöjd buhuhääää!! osv håll fucking käften säger jag till er!!! har ni gjort erat bästa så rockar väl de så grovt!!! (hehe.. kände mig så cool när jag sa "rockar") . 
så jävla grovt bra av er om ni gör erat bästa! och har ni F så Fine! (u see what i did there?!) det är väl bra om du inte kan bättre! har du inte pluggat och du får F så är det kasnke något du för räkna med, men det finns alltid omprov om man får F!!!! DU ÄGER FAN! 
Puss & Kram /Thora ps. "jag kommer inte låta ett prov resultat påverka mina drömmar, det borde inte du heller"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }