Klara & Thora

Tecken?!

Publicerad 2013-05-23 11:02:34 i Älskar er!!!!!,

Tecken på att det snart är slut! det är typ det ända jag pratar om just nu men det är så snart och jag vet inte om jag vill ställa mig på bordet och sjunga eller lägga mig i min säng sätta tiden på paus och gråta. jag vet ju att det ska bli skönt med sommarlov men jag vill ändå inte börja på en ny skola.. Jag är så nervös! Ni är väl också de? när man ska börja på en ny aktivitet att er i en ny klass. Jag är så rädd för att alla ska känna varandra så att man liksom ska komma in i ett "gäng". Sen kommer det ju finnas folk som jag som inte känner någon alls, och ska spela lite modig och ta det cool. Men sanningen är ju den att jag kommer vara så nervös! tvinga mamma eller pappa köra mig dit, men ställa sig en bit bort. jag kommer stå timmar kvällen innan med att välja kläder och timmar att fixa mig, bryta ihop flera gånger och kommer inte kunna sova. När jag vaknar kommer jag byta kläder (inte dom jag valde) och sedan i bilen inse att det va fult och tvinga mamma eller pappa skjutsa hem mig, å sen inte vela åka utan bara stanna hemma.
ja! så kommer det att bli... :P
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }