Klara & Thora

Sofia dagen

Publicerad 2013-05-16 22:08:00 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Hur mår ni? Jag mår bra iallfall, idag var en helt vanlig torsdag men träning var inte lika vanlig hahah vi fick nämligen besök utav en tjej som dansade typ afrikansk dans och hon skulle lära oss några danssteg hahha! De var sjukt kul för de blev så himla spårat hahah ^^D Sen skulle vi också komma på en dans som vi kan köra innan matcherna. Efter träningen så skulle vi äta tillsammans, vi fick sallad från subway loka med jordgubbsglass, chokladshake och lemonsmak. Vi satte oss utanför hallen och åt och hade de mysigt
 
Imorn är de fredag och de är ju alltid trevligt ^^ Imorn är de också en person som fyller år och de är... Nora som fyller år ^^D Grattis på dig i förskott min fina vän, puss på dig! Imorn ska vi också gå till kajen och ha lite mysig picknick. De ska bli super mysigt! Ser verkligen fram emot de ^^ Nåt som jag också ser mycket fram emot är tränings lägret i helgen som äger rum i eskilstuna. De ska bli sjukt kul och jag saknar handbollen så mycket! Jag har inte tränat på nästan 3 veckor tror jag. Imorn är de ju skolträning men jag kan inte vara med på den för jag ska till tandläkaren och kolla hur de blir med tandställngen och så och dom hade ingen annan tid. Åå jag som hade längtat så mycket efter att träna. Jaja, som tur är blir de ju massa habdboll i helgen ^^
 
Igår var se sofia dagen och de är en dag då man firar skolan och de pågår massa olika aktiviteter bland annat kareoke och de provade några killar i klassen på hahah ^^ Dom sjöng flytta på dig och var riktigt bra hahah! De var en riktigt rolig dag som avslutades med fotbolls match där lärarna mötte 9:orna. Efter skolan gick jag Catrin och Sandra och kollade på kläder köpte present till Nora och bara umgicks och pratade. Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag och att ni får en riktigt bra fredag och helg och natt också för den delen!
De var ansiktsmålning också hahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }