Klara & Thora

Nuff said!

Publicerad 2013-05-27 19:44:18 i Älskar er!!!!!,

Hallå! nu är det måndag och det är 16 dagar kvar till skolan slutar, på lördag har jag mitt moppe prov och jag lovar att jag kommer misslyckas! Sådan självkänsla jag har! nemen jag hoppas att jag klarar det eftersom jag vill åka moppe! asså min egen! och sen så amvender jag ju mig av en app som heter så mycket som "iTrafik Moped" den är väl okej, men det gäller ju att plugga i böckerna! och sen så har jag glömt min inloggning till en massa tester på internet. EXTREMT BRA! fint Thora! så man får ju sitta där med sin lilla bok och läsa varenda liten rad 20 gånger. 
 
ikäll ska jag fortsätta grovstäda mitt rum, gjort de i 2 dagar nu, ni vet rensar ut alla lådor slänger saker, det är så skönt!!! ni borde också göra det!!!! man känner sig lättad! blir av med massa skräp man drats med i flera år! Dessutom är det kul för man hittar massa gamla grejer! och det är mysigt! 
hoppas ni uppvacktade era mammor, vare sig de är i himlen ett annat land, kanske okänd eller hemma hos dig! Mamma fick en mac i morsdag present (inte av mig och Thea) och vi kollade på lägenheter på kvarnholmen (henriksdal) det är så fint! så mycket fina lägenheter! wonderful! 
 
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }