Klara & Thora

Lycklig!

Publicerad 2013-05-14 20:49:22 i Älskar er!!!!!,

Hallå! jag hoppas att ni andra är lika glada som jag! jag menar fint väder, skolan snart slut, underbara männsikor i din omgivning, och ar du det jobbigt just nu så ska du veta att precis som i buddismen så ska man inte bekämpa hat med hat typ (lite förenklat) så gör inte de!! le och vinka till dina jobbiga människor så dom får något att bita i. Får du ett taskigt medelande på mobilen så försök att inte öäsa det vet att det är svårt! men om du läser det svara bara "jag förstår din åsikt, men jag bryr mig inte, så om du inte misstycker så vill jag inte ha dig i mit liv". Klart men lättare sagt än gjort (know the feeling) men för at göra er glada så lyssna här ställ er framför spegeln le! känn dig snygg! pröva lite kläder! dansa som att ingen tittar! för DU ÄR HELT ENKELT BÄST!!!
Puss & Kram /Thora 
bjuder på den :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }