Klara & Thora

Italia

Publicerad 2013-05-12 10:30:03 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Igår kväll vid 12 tiden landade jag hemma i Sverige. Jag hade de super bra i Italien vi åkte runt vi åkte bland annat till Nora och hennes familj vilket var jätte kul och sen åt vi god mat och så ^^ Dock kunde de ha varit lite bättre väder där vi var men men 
 
Idag så blir de standup mer Thora! De ska verkligen bli sjukt kul, de är någon brittisk kille som ska "standupa" kan man säga så? Så de mesta kommer bli på engelska så om de inte är så bra så kan vi bara sitta och lyssna på den brittiska accenten! Jag och Thora är ju lite svaga för sånna, hahha ^^ Så de ser jag verkligen fram emot! Nu ska jag ta och föra över alla Italien bilderna och sen ska jag nog sätta på en film, ha en jätte bra söndag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }