Klara & Thora

#Fredagsmys

Publicerad 2013-05-31 20:43:56 i Älskar er!!!!!,

Hallå! Just nu sitter jag med Am boken i hand och väntar på bussen! Idag eller så här på eftermiddagen har jag varit hos Claudia och haft picknick med henne och Zorro! Det är så fint väder så jag hoppas att ni inte gör som jag brukar göra! Sitta inne och kolla på film! I ett stökigt... Lökigt... A smutsigt instängt rum, för det brukar jag göra! Är ganska bra på de! ;) ikväll ska jag nog plugga till moppe provet imorgon!! Assooo jag hoppas att jag får tillräckligt med rätt den här gången! Så f**ing nervös! Vill verkligen ha kortet nu! Så jag kan åka moppe och köra den på landet utan dåligt samvete:*
Puss & Kram /Thora❤ ha en fin fredaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }