Klara & Thora

Bra, Bättre, Bäst!

Publicerad 2013-05-16 16:04:39 i Älskar er!!!!!,

!Jag är hemma!...
Ne okej... Det vet jag inte varför jag skrev men där va det sagt! Jag tycker inte om dig! Jo det gör jag! O. Du inte råkar heta hitler i efternamn, eller jag tycker iaf inte din mamma eller pappas fars far eller liknande... Han va inte cool. Meen jag vet inte varför det kom med men nu e det så, lev med det :*! I dag är det torsdag om någon hade glömt det så nu vet ni :) klockan är... Ne... Det beror ju på när ni läser, men nu när jag skriver så är den 16.00 vi har haft repetition och massa andra skol grejer, nationella i matte! SISTA!!! Gu så skönt! Trodde doc att det skulle vas skönare! Att veta nu är det klart. Men ett prov till sen är det lugnt till sommaren! (xHoppas jag)
Puss & Kram /Thora ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }