Klara & Thora

"Bara några veckor kvar"

Publicerad 2013-05-06 07:35:21 i Älskar er!!!!!,

Hallå!!! JAG ÄR HEMMA från LONDON! ni visste såklart inte ens att jag hade vart borta men nu är jag iaf tillbaka! nu idag är det måndag och ännu en vecka att ta sig genom för  att komma närmare somarlovet och slutet på nian! Jag längtar men samtidigt inte! ni fattar varför. precis som måga andar. Men nu sitter jag i mitt rum och har klänning på mig! wheoooooo för typ första gången som jag ska ha på mig det en vanlig skoldag! men jag tänker på er en solig dag som denna och hoppas att ni haft en underbar helg! jag är tyvär lite nere just nu, vilket beror på mi och andra saker runt om kring mig! men varför ta ut sorg i förväg?! eller hur. 
Puss & Kram /Thora♥ och ha det så br I ITALIEN KLARA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }