Klara & Thora

Vårväder

Publicerad 2013-03-06 15:38:59 i Älskar er!!!!!,

Hei på er vänner! Kom hem för en stund sen och nu känns de verkligen som våren är här! Eller iallafall kommer väldigt snart. De är soligt helt blå himmel och inte alls kallt. De får mig verkligen på topphumör! ^^ Dessutom blir de mycket lättare att gå upp på morgonen nu. Sååå de blir bara bättre! De enda dåliga är att de kommer bli svårare och svårare och somna på kvällarna för att de är så ljust och man får sova en timme mindra eftersom man ställer tillbaka (eller är de fram?) klockan. Aja, idag var de en helt vanlig onsdag, enda skillnaden var att vi hade tyska prov. Jag vet inte riktigt om de gick bra eller dåligt, de var svårt att avgöra. De gick väl helt okei tror jag. Men de var en bra skoldag, inget speciellt hände eller så men den var bra ^^ Nu ska jag kolla på Gossip girl och bara ta de riktigt luuuugnt. Hoppas att ni har haft en bra dag och fortsätter ha de!
Puss & Kram /Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }