Klara & Thora

Snöigt värre

Publicerad 2013-03-19 17:17:35 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Hur mår ni? Själv mår jag toppen! ^^ Dagen började med att jag vaknade en halvtimme tidigare än vad jag egentligen behöver. Men jag gillar att ha god tid på mig på mornarna så de gjorde inte så mycket. Skolan började med språk ( tyska ). Vi ska börja med en uppgift där man ska skriva om nåt, inget speciellt ^^ Sen var de svenska. Där var en polis och hälsade på hos oss och visade en film om våld och våldets konsekvenser. Man fick se från operations salar och människor som blivit grovt misshandlade och massa annat. De var en bra film som fick en att tänka på hur mycket de förstör för människor i sin omgivning. Hur mycket de skadar liksom. Sen var de lunch och efter lunchen var de so. Där håller vi på med media så vi ska ett tv program. Jag Sandra och Klara ska fixa nyheter ^^ Sen var de handboll och sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här. Ska lägga upp bilderna på mina presenter lite senare ikväll men nu måste jag plugga till fysikprovet på fredag. Hoppas att ni har haft en riktigt super duper bra dag och fortsätter ha en bra kväll
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }