Klara & Thora

Pluggaaaa

Publicerad 2013-03-05 18:44:52 i Älskar er!!!!!,

Hei på er vänner! Kom hem för en liten stund sedan och ska snart sätta på Top Model. Idag var de vanlig skola, inget speciellt hände men de var en bra skoldag. Sen blev de träning, vi körde match typ hela tiden så de var jätte kuuuul ^^ Sen duschade vi och lite så och sen satte jag och Catrin och och pluggade på Subway, haha. Vi pluggade till tyska provet som är imorn, är lite små nervös faktiskt men de går nog över. Hoppas jag. Neimen vi satt där och pluggade och snackade och lite så. Sen åkte vi heeeem och när jag kom hem pluggade jag lite mer tyska och nu ska jag snart sätta på Top Model som sagt. Har inte så mycket mer att säga ^^ Imorn blir de vanlig skoldag och sen ska jag väl gå hem efter de och bara ta de luuuugnt, men ha de så bra mina vänner!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }