Klara & Thora

Övernattning

Publicerad 2013-03-10 15:40:06 i Älskar er!!!!!,

Hei på er, igen ^^ Kom precis hem och sitter nu och skriver de här såklartt men jag sitter också och lyssnar på vinnaren av melodifestivalen, Robin Stjernberg! När han vann ställde jag och Catrin oss upp och hoppade i soffan, hahhaha. Dagen igår var super bra och jätte mysig och jätte rolig, förutom matchen då. Eller de var ju kul att spela, de är de alltid. Men vi förlorade, igen. Jag vet inte riktigt vad som händer just nu, de har liksom låst sig för oss. Jag tycker inte alls vi är dåliga. Men de är nåt som låser sig, vi spelade inte alls dåligt. Men de var nåt som hände som gjorde att vi förlorade ändå. Dessutom är jag inte alls nöjd med min egen insats. Men vi lämnar allt de bakom oss och siktar framåt mot dom två sista matcherna i serien för den här terminen.
 
Efter matchen stannade vi kvar och kollade på när gula spelade mot Bollstanäs. Dom vann jätte stort! Jag tror att de blev typ 28 - 4. Hahaha, de var helt sjuuuukt galet mycket! Sen åkte jag hem för att ta en dusch och packa inför kvällen. Sen mötte jag upp Catrin vid Filmkedjan för att handla godis. Sen gick vi och köpte lite andra grejer och sen var Johan Falk maratonet igång! ^^ Dom filmerna var sjuuuukt bra, dom var jätte spännande och roliga och bara... jätte bra! Vi hann se 8 eller 9 filmer och vi somnade vid 4 tiden :o Hahha, vi vaknade vid 10 och då fortsatte vi kolla. Sen blev de frukost och sen gick jag och Catrin till Stadium och Intersport för att byta ett par skor. Sen gick vi till Waynes och fikade där och satt och snackade. Och sen gick jag hem. De har varit en super bra helg och jag hoppas att ni har haft de lika bra! Ha en jätte bra fortsatt söndag och ta hand om er!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }