Klara & Thora

Onsdag

Publicerad 2013-03-13 15:21:09 i Älskar er!!!!!,

Hei på er vänner! Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag och kollar på Gossip girl. Jag kommer dö när de tar slut! Neimen, jag får leta fram någon mer bra serie. Får kolla efter lite tips ^^ Idag har de varit en väldigt bra dag. Dagen började med tyska och då kollade vi på film, sen var de svenska och då snackade vi om c språk för de är dags att välja de nu till 8:an. Förut var jag kanske säker på att jag inte vill för man slutar väldigt sent och ibland börjar man väldigt tidigt. Men när våran lärare sa att man kunde välja Italienska har jag väldigt svårt att bestämma mig. Jag ska prata lite med mamma och pappa och se vad dom tycker, hahhaha ^^ Sen var de lunch och de blev PANNKAKOR! De var jätte gooooott. Sen var de idrott och sen var de bild och sen slutade vi! Imorn blir de nog en ganska vanlig dag, en vanlig torsdag med skola och träning efter de. Hoppas att ni också har haft en väligt bra dag och att de fortsätter så hela dagen och natten lång 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }