Klara & Thora

Nytt Inne!

Publicerad 2013-03-23 18:40:57 i Älskar er!!!!!,

Hej! efter att ha pluggat sam nu på förmiddagen så åkte jag Mamma och Thea till sicka/forum. Det va jätte trevligt så iaf jag fick lite "kvalitetstid" med min mamma eftersom vi ofta är upptagana båda två. 
PÅ stadium köpte vi en jacka för 1000:- den va på rean tror de va 50% på den eller något sådant, fanns bara fyra kvar. Den är jätte skön å det första jag tänkta va BÅTJACKA men så fort jag kom ut med den insåg jag att det kanske inte va den mest vindtäta jackan man kunde köpa, men liksom det går att köra båt med vinden genom kläderna! 
Båda byxorna är från Zara men de övre byxorna har prislappen kvar och det är för att ag är osäker om jag ska ha dom eller inte, der ser nämligen lite konstiga ut över rumpan.. doc väldigt coola annars tycker jag, shortsen är väldigt vanliga, de är i jeans å har hål som ni ser men också lite färgstänk & sen ser ni att fickorna är mönstrade. Jag blev jätte besviken för jag var in på bikbok å kollade alla shoortsen ja la upp för någon dag sen, men jag har försmå lår... det stod liksom ut därbak för att mina lår inte tog upp de rummet. De var jätte snygga å kändes as bra! Gå och kolla på dom NUU
linnet är också från Zara, skulle dov haft en vit bh under men jag orkade inte byta... den är jätte skön och väldigt snygg, i ryggen år det en liten 0 en sån :D en öggla högst upp i nacken med andra ord.
Klänning Zara dom har så fina saker! ska lätt köpa kläder till mina barn där finns så mycket fiint! Som ni ser är den gnska enkel o´med undantagen för hålen i sidan. Tycker den är väldigt fiiiiin!
å sist men absolut inte minst min KUDDE!!!! nästan stoltast (säger man det?) över den! Den är tror ca 1m lång å jätte fluffig!!!!! köpt på MILLE NOTTI en extremt dyr affär så köp samma kudde hellre på hemtex eller liknande säkert lika fluffig å mjuk.
 
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }