Klara & Thora

Nya Loka smakerna

Publicerad 2013-03-26 18:58:15 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Har precis pluggat klart för idag och de känns riktigt skönt. Nu ska jag snart kolla på gårdagens avsnitt av Top model Sverige, de var final igår och jag är riktigt spänd på att få veta vem som vinner. Jag hejar på Shams men tyvärr tror jag nog att de är Josefin G som vinner. Detta kanske låter lite förvirrande för dom som inte kollar på Top model men då kan jag säga att ni  borde göra de! ^^ Igår var en helt vanlig måndag med skola och träning. Nu börjar snart försäsongs träningen vilket innebär att de är väldigt mycket fys och sånt och inte lika mycket handbolls övningar som de är mitt i säsongen. Påväg till träningen hade Flavia och Linn sett på Pressbyrån att dom hade börjat sälja nya Loka smaker. Och de var inga vanliga smaker. De var Lemon Pie, Jordgubbs glass och Choklad glass! ^^ Så vi bestämde att vi skulle köpa någon av de nya smakerna. Jag och Sandra köpte Lemon Pie och jordgubb och lakrits. De är ingen ny smak men Nora skulle köpa choklad glassen och Ebba skulle köpa jordbgubbs glassen så då fanns de ingen ny smak kvar men de gjorde inget. Lemon Pie'n hade en liten eftersmak av bulle tyckte Sandra, hahhahha ^^ Och för er som har ätit Nogger glass någon gång så smakade chokladglassen lite så och jordgubbs glassen tyckte Nora smakade som sån här big pack glass med choklad vanilj och päron, hahhahha ^^ Ebbas favorit var nog helt klart jordbudgubbs glassen. Hahha, de märktes direkt när hon tog första klunken ^^D 
 
Idag var de skola såklart och sista skolträningen innan lovet :( De börjar verkligen närma sig nu. Åå, de är väldigt efterlängtat. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. De jag vet är att vi ska åka till landet över själva påsken men sen har jag ingen aning. Men de är skönt de med ^^ Nu ska jag ta och sätta på Top model, ha en fortsatt bra dag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }