Klara & Thora

"New in"

Publicerad 2013-03-04 17:49:57 i

Hallå! Idag efter skolan så gick jag på en intervju, helt vanligt efter en grej som jag varit med i. Hon frågade lite hur det va och vad jag tyckte om att vara med P delta. Efter det så skulle hon ha några bilder... Stelt!! Hatar att vara den ända på bild om man ska "posa" å greja... Oseriös kan jag vara... Men i te se snygg ut, går ibland doc.
Ja efter det gick jag å köpte en hoddie från Gina som jag velat ha ganska länge, ni kostade den doc 100:- mindre så det var väl bra att jag väntade och två tröjor från hm. Lite basic så dära. Saker som man behöver. Inga jävla märkes grejer, det får mamma betala för.. Hehe... Ikväll ska jag på middag för en Indien reunion. Det ska bli extremt kul!!! Doc äter jag väldigt lite Indisk mat, "hur klarade hon sig i Indien 17 dagar" tänker kanske ni då? Men jag överlevde på Marie kex å mjukost!! Det var väldigt uppskattat av mig! Kan doc typ inte äta mjukost längre:)
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }