Klara & Thora

Heldag i hallen

Publicerad 2013-03-24 10:50:04 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner och godmorgon! I morse lyckades jag också vakna svin tidigt. Men men ^^ Idag blir de en heldag i hallen som jag har sett väldigt mycket fram emot! Idag ska jag även spela två matcher. En med svarta laget och där ska vi möta Skuru. Är riktigt taggad och hoppas verkligen att alla är de och att vi har en riktigt bra uppvärmning där alla skriker och verkligen taggar till! Och att vi går ut på planen och bara köttar och gör våran grej. Om vi vinner den så behöver vi inte kvala till slutspelet som är någon gång i påsk tror jag så de vore väldigt kul och skönt om vi vann den. Direkt efter våran match så ska gula spela match mot Lidingö och om dom vinner den så vinner dom hela serien! Åå, hoppas verkligen att dom vinner ^^ Vi måste heja struparna av oss! Håller verkligen alla fingrar jag har på händerna plus alla tår. Efter deras match ska jag spela igen med vita och vi ska möta Gustavsberg. Sen är de lite andra matcher som vi ska stanna och titta på. Bland annat damernas match och sen tror jag att PA också spelar. De ska bli riktigt kul iallafall. Hoppas ni får en riktigt bra söndag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }