Klara & Thora

Happy Face!

Publicerad 2013-03-10 13:43:23 i Älskar er!!!!!,

Jag pluggar ju nästan bara hela tiden! så jag undrar om det bara är jag...?? jag menar min vecka som kommer nu har prov på tisdag (matte och engelska nationella muntliga) på onsdag har jag svenska prov å Musik läxa sen på torsdag har jag en so läxa. Det är väl helt ointressant för er, men jag tänkte är det bara min skola som är så? eller är det många skolor som har så här mycket? Nu kanske inte ni tycker det är mycket men jag gör det.
Idag ska jag plugga (SUPRISE) å sen till optikern. Vi ska kolla så att mina linser sitter bra, Bla bla bla... Efter det ska jag kanske gå och träna, var ett tag sen nu... Måste vara duktigare med sånt. Sitta inne den här fina dagen i stockholm. ja varför gå ut...:( 
Puss & Kram /Thora 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }