Klara & Thora

Godmooooorning

Publicerad 2013-03-01 09:16:37 i

Godmorgon mina vänner! Jag vaknade precis ^^ Tänkte berätta lite om gårdagen. Igår var jag med Catrin! Vilket var hur kul som helst :D Vi möttes vi 12 och då åkte vi in till stan. Först gick vi till Hollister och sen BikBok och sen... Lite andra affärer ^^ Catrin köpte två tröjor som var jätte söta! Sen åkte vi till Söder och gick och åt på Taco bar, där satt vi och pluggade och snackade. Sen gick vi på bio och såg "Du gör mig galen" den var en sån där feel good film. Den var jätte bra iallafall, ska lägga upp trailern lite senare. Efter bion gick vi först till Skrapan och sen till Ringen och sen åkte vi hem. När jag kom hem satte jag på datorn och kollade på en film och sen gick jag och la mig ganska tidigt. Jag känner att jag kanske behöver vänja mig vid att gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska gå upp typ 05.30 på lördag. De känns riktigt bra! Elleeeer inteeee. Vi ska spela cup, de är därför och de ska bli kul såklart men är inte så taggad på att gå upp så tidigt. Menmen, hoppas ni får en riktigt bra fredag!
Puss & Kram /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }