Klara & Thora

Glad påsk

Publicerad 2013-03-31 17:26:07 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner och glad påsk i efterskott! Eller kan man säga så...? Vi säger de ^^ Hade ni en bra påskafton? De hade jag iallafall! Har tagit massor med bilder och troligtvis kommer dom upp imorn mår nämligen inte så bra just nuuu, jag hostar som en jävla griiis. Har till och med fått träningsvärk i magen, hhaaha! Men de blir säkert bättre snart. Tänkte berätta lite om påsklovsplaner imorn också. Nu ska jag sätta på en film och dränka mig i te och honungsvatten! Ha en super bra påskdag hoppas att ni hade en super bra påskafton ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }