Klara & Thora

Fysik prov

Publicerad 2013-03-21 20:02:47 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Hur mår ni? Själv mår jag super duper! Förutom all jävla snö som ligger på marken. Jag blir så arg! De hade äntligen blivit lite vår och de hade blivit varmare och man blev så glad när solen lyste och värmde. Men vad gör den nu? INGENTING! Istället så väcks man upp av en snöstorm. Aja, nog om de... ^^ Idag har de varit en helt vanlig torsdag. De var en bra torsdagämnen inget speciellt. Träningen gick riktigt dåligt, så vi pratar inte mer om de. Imorn har vi fysik prov och jag känner mig inte så taggad, de känns som att min hjärna inte kan ta in all information. Men jag hoppas på de bästa. Sen är de inget speciellt som händer. Förutom att jag får träffa alla fina vännerna! Efter skolan blir de träning och jag känner mig riktigt taggad redan nu. Är också jätte sugen på att spela match. Men nu måste jag gå och plugga, hoppas att ni har haft en riktigt bra dag. Sov gott vänner! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }