Klara & Thora

Fredag kväll

Publicerad 2013-03-08 21:59:00 i Älskar er!!!!!,

Hei på er vänner! Sitter just nu och tittar på Gossip girl. Kom hem för en och en halv timme sen ungefär. På de har jag hunnit äta och duscha och vilat lite ^^ Direkt när jag kom hem slängde jag mig direkt på soffan, hhaha. Jag var så tröööööött. Idag var de skola, de var som en vanlig fredag ^^ De började med träning och de gick inte alls bra. Jag och Nora har också börjat öva inför bingo klassen, hahahahah. De är ett litet internskämt mellan mig och NORA17 1:a 7:a. Hahhahhahahahah, jag orkar inteeeeeee ^^ Sen var de skola och sen var de träning igen. På träningen körde vi match styrke bana och lite andra övningar. Sen gick jag hem och nu sitter jag här. Jag tänkte berätta lite om helgen. Imorn blir de först match vid 12 tiden mot Handen. Nu måste vi verkligen vinna! Jag är riktigt taggad och laddar redan nu. Sen ska jag kanske kolla på gulas match, sen ska jag gå hem och duscha och sen ska jag möta upp Catrin och så ska vi gå och hyra film och köpa godis. Vi ska nämligen ha Johan Falk marathon och sen ska jag sova där. Är riktigt taggad till de också, hahah. Neimen de ska bli jätte kul. På söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. De blir nog en slapp dag med massa Gossip girl avsnitt ^^ Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss & Kram /Klara 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }