Klara & Thora

Fräändos

Publicerad 2013-03-26 10:40:25 i Älskar er!!!!!,

Hallå! Nu är det tisdag å jag suckar efter lov, det va ju då inte så länge sedan sen det va sportlov men det är skönt med lov ofta! Men jag är ju så tråkig att jag pluggar på loven för att jag måste det, eller ja kanske behöver det mer. Men det ska bli skönt! Måste komma igång med min träning doc har slarvat eftersom jag har varit sjuk å inte hemma... Det är bara ursäkter jag vet, men ändå :*
Puss & Kram /Thora
SAKNAR DIG KLARA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }