Klara & Thora

Första dagen på påsklovet

Publicerad 2013-03-29 08:26:13 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner och godmorgon! Vaknade för en timme sen ungefär, jag förstår inte varför jag inte kan sova längre på mornarna. Första lovdagen borde ju firas med mycket sömn ju! ^^ Idag är de långfredagen och de är idag man sörjer för nu är Jesus korsfäst och död. Men imorn, då ska man fira! ^^ Idag åker jag ut till landet. De ska bli riktigt skönt och jag kommer vara där till måndag tror jag. Kommer ta med mig kameran också så de blir mycket bilder till bloggen sen. 
 
Igår var de torsdag och sista dagen innan lovet. De var en bra dag men ingen speciell dag, de rullade på ^^ Efter skolan så gick jag och mötte upp mamma. Vi gick och fikade och kollade på lite saker. Just nu sitter jag och äter frukost medans jag kollar på Sherlock Holmes. Den är faktiskt riktigt bra! Jag och Thora kollade på den tillsammans förra året, kom på att vi måste kolla på uppföljaren som kom ut förra året också! Nu ska jag återgå till filmtittandet. Hoppas ni får ett riktigt bra påsklov och att ni får många påskägg med massa godis i ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }