Klara & Thora

Earth hour

Publicerad 2013-03-23 11:42:00 i Älskar er!!!!!,

 
Hei mina fina vänner! Imorse lyckades jag vakna vid 20 i 7. De var trevligt, neimen de gjorde inte så mycket så jag satte på datorn och tänkte sätta på en film eller nåt. Och så märkets jag att jag hade missat två avsnitt av "Pretty little liars". De så sjukt spännande nu så jag håller på och dööööö. De händer så himla mycket grejer och de är så bra! Idag ska jag vara med Catrin ^^ Vi ska fira min födelsedag nu istället för vi kunde inte förra helgen. Så de ska bli jätte mysigt och kul. Sen ska jag gå hem valbarare slappa och kolla på film och tagga till matchen eller matcherna imorn. Är riktigt sugen på att spela, men jag berättar mer om de senare idag. Ikväll är de även Earth Hour kompisar! Ska ni släcka ner hemma hos er? Jag vet inte om vi ska de. En liten stund kanske, men mi önskar jag er en riktigt bra lördag. Hoppas ni sover eller har sovit gott!
Puss och kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }