Klara & Thora

De börjar närma sig

Publicerad 2013-03-23 20:23:46 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Har precis ätit middag och vet ni vad jag gjorde innan de? Jag sov. Hahahah, och gud vad skönt de vaaaaar! Jag vaknade av att Thora ringde och de var bara bra att hon gjorde de för annars hade jag inte kunnat sova inatt och jag behöver den sömnen tills matcherna imorn. Nu är de bara fem minuter kvar tills de är dags för Earth hour och jag och Thora bestämde att vi ska göra precis som Eiffeltornet, operahuset i Sidney och Big Ben. Vi ska släcka ner! ^^
 
Idag var jag ju med Catrin. Var hos henne vid 1 tiden och var jätte spänd på att få se tårtan som hon hade bakat till mig. Och den var så fiiiiin! Åå, tack så jätte mycket älskade du! Älskar dig. Den var täckt med blå grädde och på kanterna satt de choklad och oreos och så hade hon skrivit 14 med Non stop. Vill jätte gärna visa en bild på den men min dator funkar inte så jag kan inte föra över bilderna som jag tog från mobilen. Men jag kan försäkra er om att den var fin. Efter att vi hade ätit tårta så satte vi på de senaste avsnittet av "Pretty little liars" Sen var hon tvungen att gå oförändrad hon skulle göra en grej. När jag var hemma satte jag på efilmer och den somnade jag ^^ Hahhah, hoppas att ni har haft en riktigt bra lördag och att ni fortsätter ha en riktigt bra kväll! 
Puss & Kram /Klara 
De här linnet fick jag från henne också ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }