Klara & Thora

Blogghumör

Publicerad 2013-03-07 20:10:12 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Har precis ätit, de blev thai mat ^^ De var super gott! Kan verkligen rekommendera Ma-Yo's 21:a med kyckling, hahhahha ^^ Neimen den är jätte god! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Gossip girl. Dagen idag började med att mitt internet på mobilen inte funkade, inte favorit starten på dagen men de funkade sen. Första lektionen var svenska och vi höll på med uppgifter till boken vi läser just nu. Boken heter "Förr eller senare exploderar jag" och författaren heter John Green. Den handlar och en tjej som har cancer och sen träffar hon en kille som också har cancer och sen så händer de lite grejer. De är väl ganska bra, jag tror nog att de är en sån där bok som blir bättre sen. För just nu händer de inte så mycket. Sen var de engelska läxförhör, de gick väl... jag vet inte riktigt. Sen hade vi matte, sen so och sen no. Sen bar de av till hallen! ^^ Träningen gick inte så bra. Men de var kul för vi körde mycket kontrings övningar och match. Men den gick jätte fort. Poff var de så slut liksom ^^
Men de var en väldigt bra dag, förutom den där lilla internet incidenten på morgonen. Jag fick ju tillbringa dagen med mina underbara vänner! ^^ Imorn blir träning först, sen skola och sen träning igen. De blir en helt vanlig fredag helt enkelt. Tänkte berätta om helgen imorn. Hoppas att ni har har haft en jätte bra dag och sover gott på kudden inatt!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }