Klara & Thora

Bara några timmar kvar till lovet

Publicerad 2013-03-28 07:18:47 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner och godmorgon! Nu är de inte alls långt kvar till lovet och de ska blir så himla skönt ^^ Men innan dess har vi ju en skoldag till och idag står svenska engelska tyska no och matte på schemat. Efter skolan ska jag hem och sen gå och fika med min maaaaadre. De är tyvärr ingen träning idag för att jag tror att de var för att man inte kom in i hallen då. Samma sak imorn. Så de var tråkigt. Imorn så åker jag till landet, jag tror att jag åker hem på påskdagen och jag tror att de är på söndag. Sen ska jag bara vara hemma och myyyyysa och vara med kompisar ^^ Igår var en helt vanlig onsdag, de var en bra dag men de hände inget speciellt. Efter skolan åkte jag och klippte mig, jag klippte bara topparna så de syns inte ^^ Nu måste jag snart gå så jag önskar er en riktigt bra dag och ett riktigt bra lov och en glad påsk ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }