Klara & Thora

Sommar och sol

Publicerad 2013-06-06 21:49:16 i Älskar er!!!!!,

 
Hei på er mina vänner! Kom hem från landet för ungefär en timme sen, hade en jätte mysig dag där de var sommar och sol hela dagen och min brorsa och hans familj kom dessutom och stannade där helandagen de dåliga var att jag och Thora missade varandra precis, hon kom typ ut när jag var påväg in åå saknar dig skitmycket Thora. Förhoppningsvis ses vi på fredag eller lördag om du är ute hela helgen! ^^ Nu har jag precis ätit middag och ska nu packa och efter de ska jag nog gå och lägga mig. Imorn är de också sista handbolls träningen i skolan innan skolan slutar, de är jätte sorgligt! Men de kommer ju flera som tur är, hoppas att ni har haft en bra dag och en bra nationaldag. Grattis Sverige ^^ Och nu är de bara några väldigt få dagar kvar
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }