Klara & Thora

Snart sommarlov

Publicerad 2013-06-10 12:46:42 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Ligger just nu hemma i sängen och kollar på dom senaste avsnitten av Glee och nope jag är inte sjuk. Vi slutade bara skolan väääääldigt tidigt idag. Vi började klockan 9 för att sedan städa i typ en halvtimme och sen slutade halv 10 ^^ De var jätte skönt för nu fick man ju hela dagen ledig! Efter skolan åkte jag och Catrin till Götgatsbacken. Där fikade vi på Waynes coffe, de var super mysigt ^^ Sen gick vi runt lite och fortsatte gå mot Ringen. Där kollade vi runt lite på avslutnings klänningar för Catrin skulle köpa de och jaaaa nu sitter jag här ^^ Nu kom jag också att tänka på att de bara är två dagar kvar till skolavslutningen. De är helt jäkla grymt super sjukt! Jag kan inte förstå att de har gått så sjukt fort. På ett sett vill jag inte att de här året ska ta slut för jag har haft så sjukt kul och jag kommer sakna alla jätte mycket! Men som tur är kommer de mer, de här är ju bara sjuan. Vi har ju hela åttan och nian kvar ^^ 
 
I helgen så var jag på landet och de som var så himla bra var att Thora också var där så vi hade hela helgen på oss att umgås! De var verkligen super kul och jag har saknat henne som satan. På landet så snackade vi badade solade och la i Thoras båt och städade den, den är så fiiiin! På söndagen åkte jag hem och då köpte jag avslutingsklänning. Ni ska få se hur den ser ut den ^^ Hoppas att ni har haft en bra dag äm så länge! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }