Klara & Thora

10 dagar kvar

Publicerad 2013-06-02 12:18:47 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! De är strålande solsken ute och mitt huvud säger att jag borde gå ut men min kropp säger bara stanna hemma, sov ät och kolla på en film. Haha, mitt huvud övertalade mig iallafall och jag ska släpa mig ut med mamma och äta brunch om en liten stund. Sen när jag kommer hem ska jag slappa tills jag verkligen måste göra svenskan i de som jag har kvar 
 
Imorn är de skola och de ska bli riktigt kul, jag har faktiskt saknat de och även om jag träffade alla mina underbara igår som jag har saknat sjukt mycket  (alla förutom dig Thora, saknar dig super mycket) så saknar jag dom vanliga rutinerna. I skolan imorn är de bara vanliga lektioner, tror jag iallafall. Men på kvällen är de ingen träning för nu har vi fått nya tränings tider. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra imorn hhahaha, hoppas ni får en bra söndag!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }