Klara & Thora

Trött som skit och ful som trött

Publicerad 2013-01-22 20:40:33 i

Hej! Nu har jag varit i stan och fått hjälp med Matten, vilket jag suger på, gått på öppet hus på Phålmans gymnasium, ätit med mamma och blev precis klar med musik läxan! Nu ska jag hoppa in i Duschen sjunga lite, tänka djupa tankar om mitt liv, göra mig klar för att sova står högt upp på listan med saker att göra! Jag har nog inte varigt så här trött på ett tag... Måste sova! Jag skulle aldrig klara av att vara vampyr! Det är ju skönt att sova! Även om man liksom inte bli trött är man ju alltid klarvaken! Snacka 24/7! Tänk dig att aldrig stänga av. Vara vaken se allt höra vad som händer. Vara kritvit! Mycket solarium då. (Jag kör doc inte solarium, HUDCANCER KAN MAN FÅ!) alltid vara kall, fast jag är ändå alltid kall så det ska inte vara några problem:)
Puss & Kram /Thora<33

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }