Klara & Thora

Sova tidigt

Publicerad 2013-01-30 20:23:58 i Älskar er!!!!!,

Hei på er! Är supermega trött! Har pluggat ett tag och har provat en ny teknik, hahhaha ^^ Neimen våran lärare har typ pratat med oss om studieteknik och hon har sagt att man typ kan sammanfatta en text med egna ord 
och sen spelar man in de och lyssnar på den sen så jag tänkte ge den en chans, hahahaha! Undrar hur de 
går. Imorn blir de skola och sen blir de träningdags! ^^D Nu ska jag snart gå och lägga mig, klockan är super duper lite men jag är så trött och jag behöver inte sova på en gång. Jag kan kolla på en film eller så ^^ 
Ha de toppen och sov gott! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }