Klara & Thora

Sound of bells!

Publicerad 2013-01-09 17:15:44 i Älskar er!!!!!,

Hallå! Nu sitter jag i min nybäddade säng med ett helt okej städat rum. Jag gick till skolan idag även mitt jetlag och min trötta kropp. Det var en kort dag. Och det var väl underbart! fast nu e det såhär att jag har tänkt på det hära med bloggare och bloggerskor, (bloggersmän??). ja vi som bloggar helt enkelt. vad pratar alla om? Jaja jag vet attt det är olika från blogg till blogg, men många (som vi) pratar mycket och våra liv och vad som händer. Vissa andra kanske om kläder, stil, Sport,att man hatar sitt liv eller medicin (Hade slut på ideer, okej?). Men vi (jag och Klara) bloggar ju mycket om våra liv och vad som händer. Kissie ja ni vet hon med mycket bröst!!! hon bloggar ju om sitt liv. Men varför e det intressant? Att alla många låser hennes blogg är ju dom orsaken till att hennes liv blev vad det va idag, eller? skulle hon kunna göra allt hon gör utan oss?? Nu vet jag inte om Kissie var rätt motiv men det var hon jag kom och tänka på :P
                                                                                   ♥
Men idag efter skolan köpte jag en tröja och lite olika grejer på panduro hobby till mitt fotoalbum. 
Puss & Kram /Thora
tröja från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }