Klara & Thora

Smartphone!

Publicerad 2013-01-13 20:00:33 i Älskar er!!!!!,

Tja bitches!!! nee... förlåt! hej!♥ nu har jag vart och köpt en iphone 4s!!!! vadå glad? Men jag kommer inte kunna använda den förns på onsdag, försimkortet kommer då, till pappas kontor. Men jag är lika glad för det! Det jobbigaste med att inte ha en mobil e att, inte kunna prata med min älskling... eller kanske att inte veta vad klockan e :P♥ Men som tur e har jag en KLOCKA!!!!!! wehoooo! 
förutom att möblera om har jag pluggat 3 sidor matte, köpt tränings byxor och fixat mobilen. Sen har jag väl bara vart på datorn och "chillat". Kollat roliga klipp på facebook. Jag är desperat efter att få igång min nya mobil!!!!!! skulle bara säga det :P♥
och btw! jag har skaffat en ny hobby.... :P jag fick ju en sorts polorid kamera i julklapp (en kamera som skrivet ut bilderna) ja såklart inte en gamal och fin, utan en ny kanske inte lika fin men det funkar. och jag har börjat att pyssla ihop ett fototalbum med sådanna bilder:D andra bilder också så klart med än så länge bara sånna:D♥
Puss & Kram /Thora 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }