Klara & Thora

Seg dag

Publicerad 2013-01-01 15:50:00 i Älskar er!!!!!,

Den här dagen var nog den segaste på hela lovet. Har inte varit utomhus på hela dagen, har bara legat och kollat på film. Savanna ringde för en stund sen (har saknat henne galet mycket) och frågade om vi kunde göra nåt men de gick inte för jag ska på bio :( Åå, hade verkligen velat träffa henne! Men vi kommer troligtvis ses imorn, jag Nora Savanna och... jag vet inte om några andra ska. Vi ska gå och kolla på film i hallen ^^ Vet inte vad vi ska kolla på men de blir kul. Just nu känner jag mig lite sådär halvt deprimerad... hahaha. Neimen jag har varit inne och kollat på film typ varje dag dom senaste dagarna och jag saknar alla kompisarna sååå mycket!
Hoppas ni har de bra♥
Puss & Kram /Klara 
De där var en bild från förra sommaren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }