Klara & Thora

Saltsjöbanan!

Publicerad 2013-01-15 11:16:04 i Älskar er!!!!!,

Hallå! nu sitter jag som alla andra tisdagar, i skolan och pluggar. Lyssnar på musik, lyssnar på folk utanför som pratar. Nu är det sista terminen i nian och sen är den gymnasiet! gu vsd härligt, fast tråkigt ändå! vem har sagt att man ska mogna? jag förstår ju om det är det vanliga, och själv tycker jag väl att man ska det, men i vilken tackt? Får man bestämma det själv? såklart man får, men jag tror att annas åsikter påverkar det ganska mycket.Men som ni vet har ett tåg kört in i ett hus!!! och saltsjöbanan ligger bara en liten bit ifån mig.... :P eller den lilla biten är ganska lång:P men det ska tydligen vara en 20årig städerska som snott tåget, och sedan inte kunnat stanna? eller något jag kan inte det där :P ni kan ju läs aom det själv HÄR! men det är också hon som ska ha fastnat under tåget på något sätt?? självmordsförsök? yolo? jag vette fan. vad tycker du??
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }