Klara & Thora

Onsdag den 16 Januari.

Publicerad 2013-01-16 19:44:48 i Älskar er!!!!!,

Hallå! idag är den Onsdag men jag tar för givet att ni redan vet det! just nu pluggar jag som vanligt, men! efter skolan idag gick jag med Nicki till forum och vi fixade en grej och sedan blev jag bjuden på fika!  Yeeee^^.
vi pratade mycket som vi alltid gör, men nu pratade vi mest och inte lika mycket skratt som vanligt, missförstå mig inte nu, det var minst lika trevligt och jätte gossigt bara att nu pratade vi "påriktigt". Fattar du o.O Efter det åkte jag in till hötorget där jag gick till magnet röntgen för att röntga min "snapping hip". Nu ska jag plugga...
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }