Klara & Thora

Norrköpingshelg

Publicerad 2013-01-27 21:24:00 i Älskar er!!!!!,

Godkväll på er! Tänkte att jag skulle berätta allt om USM imorn istället. Imorn är jag också ledig för att vi har kompledigt för att vi hade Öppet hus. Så de är väldigt skönt, har inte planerat nåt som jag ska göra imorn. Bara ta de lugnt och vila och kolla på film. De är de jag har planerat ^^ Sen blir de träning på kvällen som vanligt. Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på "The perks of being a wallflower" ^^ Ha de bra, sov gott vänner!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }