Klara & Thora

Helloooo

Publicerad 2013-01-07 21:14:51 i Älskar er!!!!!,

Godkväll! Just nu sitter jag och titta på "Lol". Idag var jag med Catrin, vi åkte till Gallerian och hade de jätte kul. Vi kollade i lite affärer och så ^^ Sen åkte vi till Söder igen och helt spontant kände vi att vi ville gå på bio. Så de gjorde vi, vi såg en film som jag tror hette "En oväntad vänskap" den var jätte bra! Ska visa trailern också. Efter bion gick vi och kollade på parfymer och sen åkte vi hem, jag köpte inget men Catrin köpte ett par jeans en väst och en parfym. 
 
Imorn så blir de skola. Första skoldagen på året ^^ Jag ser faktiskt fram emot de. De hade varit skönt med en liten pyttedag till men annars så tycker jag de bara ska bli kul. Imorn blir de också träning med skolan och sen ska jag hem, Hoppas ni har haft en super dag! De om Hallby kommer upp imorn ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }