Klara & Thora

Gådag

Publicerad 2013-01-20 19:38:09 i Älskar er!!!!!,

Hei på er! Idag var jag ju med Catrin ^^ Vi gick ner till Gallerian och kollade lite sen gick vi och fikade och pratade och så, de var jätte mysigt. Sen gick vi hem och hyrde film, vi hyrde en som hette "Like crazy" den var inte jätte bra så vi stängde av den och började kolla lite på "A walk to Remember" men jag hann bara se lite av den för jag var tvungen att gå hem men den verkade bra de lilla jag såg. När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag här. Tänkte berätta lite och hur veckan blir och sen ska jag visa trailerna till filmen vi hyrde. Vi hörs senare! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }