Klara & Thora

Första skolveckan är snart slut

Publicerad 2013-01-10 20:17:39 i Älskar er!!!!!,

Jaapp, som rubriken lyder så är snart den allra första skolveckan av 2013. Eller de är en dag kvar ^^ De känns bra, de rullar på som förut och ännu har vi inte haft några prov eller läxor. Jag hade träning idag också, de var kul. Som alltid. Vi körde lite konboll passningövningar och sen blev de match ^^ Efter de så tittade vi på 00:orna när dom spelade match mot Sorunda. Dom vann med 4 - 2! :D Nu har jag precis ätit och sitter och funderar lite, inte på nåt speciellt jag bara sitter och tänker. Min mobil kom förövrigt inte idag heller, om jag har riktig otur kanske den kommer på söndag men jag tror och hoppas att de kommer imorn. Jag glömde ju den på Hallby i omklädningsrummet klumpigt nog. Men som tur var var de en kille som hittade den och jag är evigt tacksam att de var någon som hittade den. 
 
Imorn blir de skolträning på morgonen sen vanlig skoldag och sen träning, sen har vi gäster hemma för att pappa fyller år. Så de kommer bli en jätte bra dag imorn ^^ Vi hörs ♥
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2013-01-11 16:19:15

Men e det på bilden?? väldigt fin!

Svar: jag tror det är klara! jag Tackar å Klaras vägnar
Klara & Thora

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }