Klara & Thora

FILM

Publicerad 2013-01-09 18:03:00 i Älskar er!!!!!,

Hei på er! Just nu sitter jag i mitt lilla rum och lyssnar på musik, bland annat Lego House ^^ Kom hem för en halvtimme sen ungefär för att efter skolan var jag med Catrin. Vi kollade på film och snackade och sånt ^^
Skolan idag var rolig, inget speciellt hände men de var kul ändå. Kul att träffa alla kompisar. Snart ska jag sätta på en film. Vet inte riktigt vilken men jag får kolla på topplistan. Sen ska jag packa upp min väska från Hallby och sen som en liten belöning ska jag äta efter de! Och som tur är så är de en kille som har hittat min mobil också, tack så mycket rara du! Hahahah, du kanske inte ser de men tack ändå. Så jag ska få de imorn ^^
Men vi hörs mer sen!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }