Klara & Thora

F för fredag och Fame

Publicerad 2013-01-18 17:37:37 i

Hallå!! Idag är det alas älskade FREDAG!! Ikväll händer inte mycket blir väl PPL (pretty little liars) och glass helt själv:). Som avslut på dagen gick jag med min klass på Fame, en musikal uppsatt av Viktor Rydberg!! Och vid ett tillfälle nämner de namnet "walt whitman" vilket va någon poet eller nåt, men när jag var på klassresa i Chicago hette våran dirigent just Walt Whitman!!! Så alla (50) musik klassare från Ekliden bah OoOoOoOo!!! Det var lite kul! Men absolut borde ni se den! Den var så extremt bra! Rolig och den var liksom inte töntig!! Fast e inte jag ganska töntig?? Svara inte på det>.< enjoy your evning:)
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }