Klara & Thora

En kärleksfull sol!

Publicerad 2013-01-20 14:09:31 i

Godmorgon! Nu så pluggar jag och förbereder mig för att åka in till stan och fika med Anna<3 Idag så står solen högt på himlen precis som igår, något säger mig att kanske våren har fått sprätt eller så är solen glad och vill skina! Så sånna som jag som bara e på mobilen och datorn ska gå ut och njuta, vad vet jag? Men jag e väldigt glad idag, fast imorgon är det skola och jag är INTE sugen att gå upp imorgon.... Men man gör det man ska göra, för jag vill veta!! Vad jag vill veta vet jag inte, men den tanken e ganska skön. Det e liksom sånt som bara ska komma! Och sen så vet jag ju att mina kompisar kommer att vara i skolan! Och det är viktigt! Så sätt på en bra låt koppla in hörlurarna och gå ut!! Brän de fett ni fått under helgen och le! Visa de andra att ni är glada! Ta en 15 minuters lång promenad, gör en Smoothie sätt er med plugg/jobb och vet att ni vill veta, men vad ni vill veta vet ni inte:*
Puss & Kram /Thora
Ps gjorde det där någon sens?? Haha<33

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }