Klara & Thora

Den här lilla dagen

Publicerad 2013-01-12 18:51:26 i Älskar er!!!!!,

Joo, jag skulle ju berätta vad jag har gjort idag. Vaknade vi 9 tiden av... mig själv ^^ Sen åt jag frukost och klädde på mig match kläderna och taggade till! Sen bar de av till Skarpnäckshallen där vi skulle spela mot Handen. Sist vi spelade mot dom blev de lika, de var en match som vi skulle vunnit men jag var jätte dålig och bollen var stor som en pilatesboll. Matchen började bra men tre snabba mål. Sen började dom komma ikapp. Men vi ledde hela matchen och alla var jätte duktiga. Men i slutet av andra halvlek gjorde dom gjorde 4 mål på raken. Och dom vann, jag är så onöjd som man kan bli med min insatts men alla andra tjejer var som alltid jätte duktiga. 
 
Direkt efter skulle Bolton 2 spela match mot Bollstanäs. Den matchen var super bra! Dom gjorde mål på mål på mål och jag tror att matchen slutade runt 25 - 3. 
 
Efter de så åkte jag direkt till Skanstullshallen för att kolla på Herrjuniorerna när dom spelade JSM ( de är typ som USM, men istället för ungdom så är de junior ) Dom skulle spela mot Redbergslid. Dom är jätte duktiga men Bolton är ju också bra, men matchen slutade med 26 - 21 till Redbergslid men de var en riktigt bra match! 
Hoppas ni har haft en bra dag! Och hoppas att du hittar mobilen Thora, jag håller tummarna ♥
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }