Klara & Thora

Dagdrömmare!

Publicerad 2013-01-11 16:16:12 i Älskar er!!!!!,

 
Hej! idag har det snöat i Stocholm i alla fall. I kväll ska jag bort på middag men det har väl ni inget intresse i♥
Jag sitter ni i mitt kök (som om det skulle vara intressantare?), lyssnar på musik, deppig musik, kanske därför jag blev så djup helt plötsligt. Ni har tänkt på hur mycket musiken påverkar vårat humör, och när man har en låt som beskriver ens exakta situation. Eller varför nte kollar ut ur fönstet som man lyssnar på musik och det känns som en musik video. känner ni igen er?? Ja jag gör iaf alla de här sakern, hur töntingt det än låter. Men truth must be told♥
Puss & Kram /Thora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }