Klara & Thora

1 Direction

Publicerad 2013-01-25 21:00:04 i Musik, Älskar er!!!!!,

Hallå! Idag pratade jag med Vendela om Bloggen och frågade henne vad jag kunde göra bättre när det kommer till bloggen. Hon tyckte att jag skulle kunna prata mera om musik. Jag har doc tyckt länge att vi borde skaffa ett tema på bloggen men inte riktigt orkat... Så vi ger det ett försök♥
Vi är alla mycket med vetna om pojkbandet one direction, eller som vi brukar kalla det one erection *oj vad många haters*...
11 Snabba:
1.De söta killarna började som solo sångare i olika delar av England som sökte till x factor. Fast allt det här visste ni säkert redan.
2. De slog igenom med låten "thats what makes you beautiful!
3. Nail låter MYCKET, och man hör när han kommer.
4.Liam var mobbad
5.Louis gillar tjejer med starka brytningar och sådanna som rådnar
6.Zayn var en bråkstake och tänder på korta tjejer med rosa nagellack
7.Harry gillar tjejer med platta magar och mycket kurvur
8. Zayn vägrade att dansa på bootcamp under Xfactor
9.Harry vill inte ha någon flickvän för han e tsm med alla sina fans, även de manliga
10.Killarna ska släppa en PERFYM i år!!!!
11. De blev ihop satta av programet X Factor
Men något som jag tänker mycket på är förändring.↓  
NU

Snyggare då eller nu? jag vet inte vad tycker ni?  Jag kan ju också säga att enligt vissa tindningar så hade pojkbandet sex förbud. De ska tydligen ha utnuttjat fans för sex. Sen vet inte jag om det är sant eller inte. Hur länge ska det ha haft det här förbutet? 
Så vad tycker vi om detta pojkband? Jag tror säkert att även deras värsta haters har lyssnat på deras låtar. Vad ska man kalla deras musik? pop? Jag tänker på musiken som tjej musik, det betyder inte att inte killar kan lyssna på det utan att jag tycker låtarna bara handlar om tjejer, hur man ska få dom att känna och vill säga till tjejer som lyssnar att du är bra. Fjäsk eller gulligt? Jag känner mig bara helt ensam när jag lyssnar på "little things" skulle bah säga det. 
Puss & Kram /Thora  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }