Klara & Thora

Tidig match

Publicerad 2013-02-23 13:05:53 i Älskar er!!!!!,

Hei nu är jag hemma från en ganska tidig match i Gustavsberg mot Gustavsberg såklart. Matchen slutade 15 - 13 tror jag. Till dom... Matchen var skit bra i början. Vi gjorde mål på mål och jag tror att de stod  6 - 1 efter typ 7 minuter. Men sedan kom dom ikapp och så, ja... ni förstår. 
 
Igår var de träning. Vi körde en hinderbana som var sjukt jobbig och sen spelade vi match och sen körde vi brännboll som spårade lite, hahah Noooooora ^^D Hahah, neimen vi spårade lite och flummade lite där och de var kuuuul! Sen körde vi nåt som heter nummerboll som är väldigt kul. Nu ska jag bara ta de lugnt, titta lite på Gossip girl och kanske pluga lite till tyska provet. Ikväll ska vi till mammas och pappas kompisar på middag och imorn åker vi till landet. Jag tror att jag kommer ta kameran med mig och om jag gör de får vi hoppas på att de blir fint väder ^^ Nu ska jag ta och äta lite och sen ta en duuuusch. Ha de bra!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }